×

We horen je graag

Klanttevredenheid

Tevredenheidsonderzoek


De bovenstaande velden zijn optioneel
1. Hoe heb jij MAES notarissen gevonden?





2. Met betrekking tot de dienstverlening van MAES notarissen: hoe waarschijnlijk is het dat je MAES notarissen zou aanbevelen bij vrienden of bekenden?
Jouw antwoord: 10
3. Hoe zou je de sterke punten van MAES notarissen beschrijven?
4. Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?
5. Mogen wij jouw feedback gebruiken als review?

6. Welk rapportcijfer mogen wij dan bij die review noteren?
Jouw antwoord: 10

Wij waarderen je mening!


Iedere klant is uniek. Het belang van de klant staat bij ons voorop. In alles wat wij doen. Onze klanten bepalen ons succes. Wij streven naar continuïteit van onze dienstverlening door op een zorgvuldige wijze een wederkerig vruchtbare, harmonieuze en duurzame relatie te ontwikkelen met onze klanten.

Wij beogen onze klanten onberispelijk diensten te verlenen. Wij hechten grote waarde aan professionaliteit en kwaliteit. Elke klant heeft onze persoonlijke aandacht. Wij luisteren naar alles wat hij te vertellen heeft. Wij beogen zorgzaam, nederig en dienstbaar te zijn.

In alles wat wij doen om onze klanten toegevoegde waarde te leveren, willen wij elke dag weer opnieuw hun respect en vertrouwen verdienen. Vertrouwen waarvan wij maar al te goed weten dat het te voet komt en per review gaat. Vertrouwen dat valt of staat met integer en eerlijk handelen. Het koesteren van onze integriteit is voor ons van vitaal belang om te kunnen vasthouden aan ons eigen kostbaarste bezit: onze reputatie.

Wij streven ernaar om een hoog klanttevredenheidscijfer te scoren. Wij hechten daar sterk aan. Door de klanttevredenheid te meten, beschikken wij over data waarop wij kunnen sturen om onze dienstverlening constant te blijven verbeteren. Fijn als jij ons kantoor en al onze klanten daarmee wil helpen.