ArtikelenGeplaatst op

Campagne notaris.nl genomineerd voor AMMA Award

De notaris.nl campagne 'Hé notaris, vertaal 's' is genomineerd voor een AMMA Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

De KNB is met de campagne genomineerd in de categorie 'Beste smart impact'. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie) campagne.

Uitreiking
De uitreiking van de AMMA Awards is donderdag 2 september 2021. Vanwege corona is het nog niet bekend hoe en waar dit zal plaatsvinden. In 2019 won notaris.nl bij de Grand Prix Content Marketing al een prijs voor de online taalcampagne #NotarisTaalZonderOmhaal.

Bekijk ook

Waarom MAES notarissen

Wij begeleiden onze klanten bij de momenten die er werkelijk toe doen in het leven. Zakelijk en privé. Wij bieden rust, betrouwbaarheid en zekerheid. Onberispelijk, toegewijd en integer. 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Wij onderkennen de verantwoordelijkheid die wij dragen voor onze stakeholders; onze klanten, onze medewerkers, leveranciers, de overheid en de samenleving waar wij deel van uitmaken. Op zowel professioneel als maatschappelijk terrein. Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid richt zich op drie thema’s: governance, een duurzame leefomgeving en sociale betrokkenheid. Wij hopen daarmee impact te kunnen hebben.