Onze website op jouw voorkeuren in richten.
Zo kun je gemakkelijk navigeren en zijn relevante pagina’s sneller vindbaar.
Maesstaete
Oosthavenkade 39
3134 NW Vlaardingen
WTC Rotterdam
Beursplein 37
3011 AA Rotterdam
WTC Den Haag
Prinses Beatrixlaan 582
2595 BM Den Haag
+31 (0)10 44 53 777
service@maesnotarissen.nl
www.maesnotarissen.nl
Maandag | 8.30 – 17.30 |
Dinsdag | 8.30 – 17.30 |
Woensdag | 8.30 – 17.30 |
Donderdag | 8.30 – 17.30 |
Vrijdag | 8.30 – 17.30 |
Zaterdag | gesloten |
Zondag | gesloten |
Op doordeweekse dagen houden wij van 12.30 uur tot 13.15 uur lunchpauze. Wij zijn dan wel gewoon telefonisch goed bereikbaar en ook onze Hospitality Desk kan je bij binnenkomst ontvangen.
Wil je direct met een behandelaar in contact komen, klik dan hier voor de specifieke contactgegevens. Je kan ook via onze website chatten met één van onze chat-agents.
Buiten onze openingstijden zijn wij voor dringende spoedgevallen bereikbaar op noodnummer +31 6 22 98 78 92.
Woensdag van 17.00 - 18.00
Dinsdag van 17.00 - 20.30 (op afspraak)
Zaterdag van 9.00 - 12.00 (op afspraak)
Tijdens de officiële feestdagen zijn wij gesloten. In 2021 zijn wij gesloten op:
FEESTDAG | DATUM | DAG | WEEKNUMMER |
Nieuwjaarsdag | 1 januari 2021 | Vrijdag | 01 |
Goede vrijdag | 2 april 2021 | Vrijdag | 13 |
1e Paasdag | 4 april 2021 | Zondag | 13 |
2e Paasdag | 5 april 2021 | Maandag | 14 |
Koningsdag | 27 april 2021 | Dinsdag | 17 |
Bevrijdingsdag | 5 mei 2021 | Woensdag | 18 |
Hemelvaart | 13 mei 2021 | Donderdag | 19 |
1e Pinksterdag | 23 mei 2021 | Zondag | 20 |
2e Pinksterdag | 24 mei 2021 | Maandag | 21 |
1e Kerstdag | 25 december 2021 | Zaterdag | 51 |
2e Kerstdag | 26 december 2021 | Zondag | 51 |
BTW: NL0843.78.824.B.02
Kwaliteitsrekeningen MAES notarissen
Rabobank Rotterdam e.o.
IBAN NL91 RABO 0170 0703 60
BIC RABONL2U
ABN Amro
IBAN NL29 ABNA 0481 4729 24
BIC ABNANL2A
Betalingen ten name van MAES notarissen onder vermelding van het dossiernummer.
Kwaliteitsrekeningen Basisnotarissen Rijnmond
Rabobank Rotterdam e.o.
IBAN NL16 RABO 0170 0703 52
BIC RABONL2U
ABN Amro
IBAN NL31 ABNA 0460 9810 56
BIC ABNANL2A
Betalingen ten name van Basisnotarissen Rijnmond onder vermelding van het dossiernummer.
Komend vanaf de richting Den Haag
Neem de A4. Afslag Vlaardingen-Oost: neem de afrit rechts richting Schiedam-West / Vlaardingen-Oost. Sla rechtsaf naar Schiedamsedijk. Houd rechtdoor aan naar Vulcaanweg. Sla rechtsaf naar Oosthavenkade. Aankomst op Oosthavenkade. De reistijd vanuit centrum Den Haag is ongeveer 20 minuten.
Komend vanaf de richting Rotterdam
Afslag Schiedam: neem de afrit links naar E25 / A20. Houd rechts aan naar Knooppunt Kethelplein. Afslag Knooppunt Kethelplein: neem de afrit links naar A4. Afslag Vlaardingen-Oost: neem de afrit rechts richting Schiedam-West / Vlaardingen-Oost. Sla rechtsaf naar Schiedamsedijk. Houd rechtdoor aan naar Vulcaanweg. Sla rechtsaf naar Oosthavenkade. Aankomst op Oosthavenkade. De reistijd vanuit centrum Rotterdam is ongeveer 20 minuten.
Voor ondersteuning kijk op https://www.anwb.nl/verkeer/routeplanner.
Al ruim 125 jaar ligt er een spoorverbinding tussen Rotterdam en Hoek van Holland: de Hoekse Lijn. Tot 1 april 2017 reed de trein over dit spoor. Sindsdien zijn spoor en stations omgebouwd voor een directe metroverbinding tussen het centrum van Rotterdam en Hoek van Holland: de verlengde metrolijn B. Deze lijn stopt dagelijks 6 tot 12 keer per uur op de stations Vlaardingen West, Vlaardingen Centrum en Vlaardingen Oost. Kijk voor het plannen van je reis op https://9292.nl/.
Er is parkeergelegenheid voor de deur en direct achter ons kantoor in de parkeerzones 8633, 8636, 8683 en 8684. Indien je al elektrisch rijdt, dan kun je op www.oplaadpunten.nl de oplaadpunten in de regio vinden. Het dichtstbijzijnde oplaadpunt is aan de Oosthavenkade 21. Kom je op de fiets dan kun je die stallen in de fietsrekken voor ons kantoor aan de waterkant.
Wij verzoeken je een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) mee te nemen bij bezoek aan ons kantoor. Indien je een kopie van een geldig legitimatiebewijs in je dossier hebt geupload, verzoeken wij je datzelfde legitmatiebewijs te tonen bij het passeren van een akte, omdat wij dat legitimatiebewijs in de akte hebben verwerkt en je dus ook aan de hand van dat legitimatebewijs gaan identificeren.
Ons kantoor is rolstoeltoegankelijk. Graag ontvangen wij mindervalide bezoekers via onze zij-ingang. Als je ons belt op het moment dat je bent gearriveerd, begeleiden wij je graag persoonlijk naar onze lounge.
Bij binnenkomst op kantoor kun jij je melden bij onze Hospitality Desk en kun je plaats nemen in de lounge. Wij weten hoe vervelend het is om lang te moeten wachten. Wij streven er dan ook naar om je zo kort mogelijk te laten wachten. Soms kan dat wat langer duren dan ons lief is, bijvoorbeeld omdat besprekingen of passeerafspraken gedurende de dag wat uitlopen. Wij vragen in dat geval om je begrip. Om uitloop zoveel mogelijk te voorkomen, helpt het ons en onze klanten als je vijf minuten voor het afgesproken tijdstip al bij ons op kantoor aanwezig zou kunnen zijn.
Wij hebben voor onze bezoekers gratis Wifi in de lounge en verstrekken je bij bezoek graag de Wifi code.
Kinderen zijn altijd welkom. Er is een speelhoek waar zij zich gedurende het bezoek onder verantwoordelijkheid en begeleiding van hun ouders of verzorgers uitstekend en in alle rust kunnen vermaken.
Wij verzoeken je om geen huisdieren mee te nemen bij bezoek aan ons kantoor. Geleide- en hulphonden daarentegen kunnen natuurlijk altijd hun baas vergezellen.
Het is op ons kantoor niet toegestaan om te roken omdat alle bezoekers en werknemers recht hebben op een rookvrije omgeving.
Safety first! Om de veiligheid van onze bezoekers en medewerkers te garanderen hebben wij een protocol voor geval van calamiteiten, zoals brand of aanverwante levensbedreigende situaties. In geval zich een calamiteit zou voordoen, of er een alarm gaat, word je geacht de aanwijzingen van onze bedrijfshulpverleners direct op te volgen. Zij zijn dan te herkennen aan de gele hesjes die zij dragen. Zij zijn getraind om levensreddende handelingen toe te passen en kunnen reanimeren. Wij zullen terstond de hulpdiensten alarmeren. Wij hebben een defibrillator vlakbij kantoor en weten hoe die in voorkomende noodgevallen te gebruiken.
MAES notarissen kan je te woord staan in het Nederlands, Engels, Duits, Fries en Turks. Akten worden echter verleden in de Nederlandse of - in overleg - de Engelse taal. Indien een verschijnende partij de Nederlandse taal naar het uitsluitend oordeel van de notaris niet voldoende verstaat, is hij gehouden er zorg voor te dragen dat hij zich bij het passeren van de akte laat bijstaan door een tolk, die zo mogelijk ook beëdigd vertaler is en die de zakelijke inhoud van de akte voor hem vertaalt. De akte moet dan mede door de tolk worden ondertekend. Van de bijstand van de tolk wordt in het slot van de akte melding gemaakt. De partij die het aangaat, draagt zelf zorg voor aanwezigheid van een tolk bij het passeren en draagt zelf de kosten daarvoor. Wij hebben goede ervaringen met een aantal tolken (Pools, Arabisch, Turks, Italiaans, Japans) en kunnen je zo gewenst daarmee in contact brengen.
Ons contactpersoon voor media is mr. G.H.H.J. (Geert) Janssen MRE MBA.
Wil je een offerte op maat aanvragen? Dat kan! Klik hier.