ArtikelenGeplaatst op

Het jaar 2021 samengevat in een jaaroverzicht

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) is in 2021 op allerlei manieren bezig geweest het notariaat futureproof te maken – en te houden. Zo is er een Reflectie Instrument voor (kandidaat-)notarissen ontwikkeld en kunnen KNB-leden werken aan een persoonlijk ontwikkelplan. Ook is de Het moment-campagne live gegaan. Bedoeld om de (kandidaat-)notaris weer trots op het vak te laten zijn én dat ook uit te stralen. Bekijk het hele Jaaroverzicht van 2021 (pdf, 4 MB).

De realisatie van de digitale oprichting van een besloten vennootschap was zeker ook een belangrijke mijlpaal. Hoewel de bijbehorende wetgeving is vertraagd, was de KNB ruimschoots op tijd klaar om dit in de praktijk te kunnen brengen. Denk ook aan de campagne 'Teken vandaag voor morgen', waar het programma Koffietijd aandacht aan schonk. En de tool om inzicht te krijgen in tuchtuitspraken. Alle hoogtepunten van vorig jaar worden in het in het digitale jaaroverzicht (pdf, 4 MB) kort aangestipt. Daarnaast staan alle belangrijke cijfers op een rij. Is er ook een video of artikel in Notariaat Magazine van gemaakt? Dan kunt u daar via een qr-code naar toe gaan. Makkelijk en snel.

Bekijk het jaaroverzicht 2021 (pdf)

Bekijk ook

Waarom MAES notarissen

Wij begeleiden onze klanten bij de momenten die er werkelijk toe doen in het leven. Zakelijk en privé. Wij bieden rust, betrouwbaarheid en zekerheid. Onberispelijk, toegewijd en integer. 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Wij onderkennen de verantwoordelijkheid die wij dragen voor onze stakeholders; onze klanten, onze medewerkers, leveranciers, de overheid en de samenleving waar wij deel van uitmaken. Op zowel professioneel als maatschappelijk terrein. Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid richt zich op drie thema’s: governance, een duurzame leefomgeving en sociale betrokkenheid. Wij hopen daarmee impact te kunnen hebben.