05
Communicatie
De meeste medewerkers hebben gekozen voor een dubbele schermen set-up. Daardoor hebben zij beter overzicht, kunnen ze sneller schakelen en efficiënter werken.
Voor telefonie werken wij met het telefonie platform OneSpace, dat gekoppeld is aan Notarisdossier, ons CRM pakket, zodat wij vanuit het dossier via ons scherm met één druk op de knop kunnen bellen, beeldbellen, chatten en taken - zoals terugbelverzoeken - snel kunnen opvolgen. De medewerkers beschikken over een headset zodat ze heel praktisch het toetsenbord optimaal kunnen bedienen, zich kunnen verplaatsen of gefaciliteerd kunnen ijsberen, terwijl ze ondertussen met je in gesprek kunnen blijven.
Wij hebben met ons team de "Wij zijn MAES notarissen whatts-app groep", zodat wij elkaar ook buiten kantoortijden snel en gemakkelijk in voorkomende gevallen kunnen weten te vinden voor belangrijke berichten en ieders te delen wel en wee.
Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers goed op hun privé smartphone bereikbaar zijn, ook voor de oppas, school, buitenschoolse opvang, schoolgaande kinderen of voor in geval van nood en willen overigens zoveel mogelijk voorkomen dat de combinatie werk en zorg als onnodig stress verhogend door hen kan worden ervaren. Wij zijn er natuurlijk alert op dat de kwaliteit van onze dienstverlening niet wordt gehinderd door overmatig privégebruik van smart phones gedurende werktijden, maar iedereen neemt bij ons, ook in dat opzicht, zijn verantwoordelijkheid.
Bekijk ook
Waarom MAES notarissen