ArtikelenGeplaatst op

KNB start nieuwe campagne 'Hé notaris, vertaal 's!'

Op maandag 9 november start de nieuwe online campagne ‘Hé notaris, vertaal ‘s!’ van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB). Op www.notaris.nl/vertaal kunnen mensen notariële termen vertalen naar gewonemensentaal. Om de nieuwe website onder de aandacht te brengen, komt er vanaf volgende week een uitgebreide online en social mediacampagne.

De online campagne bestaat uit doelgroepgerichte banners en video’s op Google, Facebook, Instagram en YouTube en duurt tot en met eind december. Aan de hand van data en het online zoekgedrag van mensen is bepaald op welke doelgroepen en moeilijke termen de focus ligt. Verder wordt op de sociale media van notaris.nl ook uitgebreid aandacht besteed aan de campagne door middel van advertenties, video’s, afbeeldingen en berichten.

Meer op de inhoud
De campagne is een vervolg op de duidelijke taal campagne van vorig jaar: de bierviltjes met termen als ‘compos mentis’ en ‘kleinkindlegaat’. Destijds heeft de KNB vooral aandacht gecreëerd, nu richt de beroepsorganisatie zich meer op de inhoud. Wilt u niks missen? Volg ons dan op Facebook, Instagram en YouTube.

Bekijk ook

Waarom MAES notarissen

Wij begeleiden onze klanten bij de momenten die er werkelijk toe doen in het leven. Zakelijk en privé. Wij bieden rust, betrouwbaarheid en zekerheid. Onberispelijk, toegewijd en integer. 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Wij onderkennen de verantwoordelijkheid die wij dragen voor onze stakeholders; onze klanten, onze medewerkers, leveranciers, de overheid en de samenleving waar wij deel van uitmaken. Op zowel professioneel als maatschappelijk terrein. Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid richt zich op drie thema’s: governance, een duurzame leefomgeving en sociale betrokkenheid. Wij hopen daarmee impact te kunnen hebben.